לכבוד חגיגות חמש השנים של האפליקציה, ב-bit יחגגו עם קמפיין חדש בהובלת משרד הפרסום בלינק. הקמפיין יהיה בכיכובם של הלשונאי ומגיש גלי צה"ל, ד"ר אבשלום קור, והשחקן אלי פיניש, חצי מאלי ומריאנו וכוכב ארץ נהדרת. השניים יציגו לראשונה את המושג החדש שמבקש להטמיע הקמפיין: "תעביט" – שילוב המילים "תעביר ב- bit".
לקראת עונת הרחצה והקיץ שבפתח, בחרו ב- bit להציג את דמותו האהובה של המציל בכיכובו של פיניש שיופיע בשלל סיטואציות קומיות שתדגים את הפועל החדש: "תעביט". כוכב ארץ נהדרת בדמותו החדשה יציג לקהל הצופים בקמפיין את שלל אופציות התשלום הקיימות דרך פלטפורמת bit.
באייס דווח כי הקמפיין צולם בחוף פולג בנתניה וקווי העלילה מספרים על פיניש המציל שמבחין בעזרת המשקפת שלו בד"ר אבשלום קור ומציג בפניו את המושג החדש שזה עתה המציא: "תעביט". קור, מיד מראה התלהבות, מצטרף אליו למשחק שש-בש משותף, כאשר בו זמנית מוצגות על פני המסך אופציות התשלום השונות שניתן לעשות על ידי bit. בסוף המשחק פיניש מנצח את קור במשחק ואומר לו: "הופה, תעביט לי עשיריה".
עמית דדוש, מנהל יחידת bit בבנק הפועלים: "5 שנים אחרי ש- bit ביססה את מעמדה כאפליקציית התשלומים הפופולרית בישראל, המושג 'תעביר לי ב-bit' הפך למטבע לשון. אנשים משלמים ומקבלים כספים באמצעות bit וכאשר שם המותג הוא גם שם גנרי לפעולה עצמה, זאת הזדמנות להקל על כולם ולחבר להם את המושג 'תעביר לי ב-bit' למילה אחת- ״תעביט" .